Тэма ўрока "Падпарадкавальныя злучнікі"
1. Праверце сябе!!!
-Што такое злучнік? с. 181!
-Якія злучнікі бываюць па саставе? с. 185!
-Якія ёсць злучнікі паводле спосабу ўжывання? с. 186!
-Па значэнні злучнікі падзяляюцца на ЗЛУЧАЛЬНЫЯ і ПАДПАРАДКАВАЛЬНЫЯ!!!
- Якя злучнікі звязваюць часткі складаназлучанага сказа? с. 191!
- Якія злучнікі звязваюць часткі складаназалежнага сказа? я.191!
-Назавіце групы(разрады) злучальных злучнікаў. С. 194!
2. Пытанне: Што звязваюць падпарадкавальныя злучнікі? С.191!
3. Прачытайце правіла(!!!) на с. 200-201. І ЗАПОМНІЦЕ групы (разрады)!!!
4. Пытанне: Назавіце групы(разрады) падпарадкавальных злучнікаў па значэнні і прывядзіце прыклады злучнікаў.
Заўвага! Калі вы змаглі адказаць на пастаўленыя пытанні і выканаць заданні, то робім прапанаваныя практыкаванні.
Калі не адказалі, то паўтараем матэрыял на ўказаных старонках, і пасля гэтага выконваем практыкаванні.
5. Практыкаванне 297. Узор: а) ........; б) каб - І; каб, каб, каб -VI ; в).........; г)............; д).....
6. Практыкаванне 299. Прачытаць тэкст. Знайсці і выпісаць злучнікі, вызначыць іх разрад і групу па значэнні. Напрыклад,
і- злучальны, спалучальны; хоць - падпарадкавальны, успупальны.
Адказаць на пастаўленае ў тэксце пытанне: Якімі дзвюма мовамі валодаў кожны з пісьменнікаў?
Дамашняе заданне: §42, практ.300 (па ўмове).